CRM 4Hero

CRM 4Hero jest zaawansowanym systemem CRM usprawniającym pracę firmy. Umożliwia zarządzanie skomplikowanymi, wieloetapowymi projektami, a także relacjami z bazą klientów. Dzięki wbudowanym narzędziom optymalizacyjnym usprawnia codzienną pracę, zwiększa wydajność pracowników oraz pozwala na jeszcze szybszy rozwój przedsiębiorstwa.

Zastosowanie FUTURITI 4Hero

Praca grupowa

FUTURITI 4Hero wyposażony jest w niezbędny zestaw narzędzi do zarządzania pracą grupową. Kolejkowanie i delegowanie zadań, zarządzanie zespołem oraz łatwa wymiana informacji między jego członkami sprawiają, że praca nad poszczególnymi projektami jest znacznie prostsza.

Zarządzanie zespołem sprzedaży

Z CRM 4Hero będziesz w stanie sprawniej zarządzać zespołem handlowym. Umożliwiają to m.in. dedykowane narzędzia do prowadzenia analiz i prognoz, dzięki którym na bieżąco będziesz sprawdzać i modyfikować strategię sprzedaży.

Pomoc dla handlowca

Dzięki CRM 4Hero nie tylko całe zespoły, ale również poszczególni pracownicy działów handlowych będą w stanie lepiej organizować swoją codzienną pracę. Organizer, kalendarz oraz funkcje automatycznej realizacji niektórych zadań pozwalają handlowcom działać skuteczniej i stale podnosić swoją efektywność.

Zarządzanie projektami

Twoja firma prowadzi skomplikowane, wieloetapowe projekty? Z CRM 4Hero możesz zarządzać nimi w jeszcze prostszy sposób! Nasz system posiada funkcję delegowania zadań, nadzorowania ich, mierzenia czasu pracy oraz kontroli budżetu, dzięki czemu zawsze wiesz, na jakim etapie w danym projekcie się znajdujesz.

Obsługa serwisu

CRM 4Hero posiada wbudowany moduł serwisowy, umożliwiający zarządzanie gwarancjami oraz urządzeniami przekazywanymi klientom. Pozwala na prowadzenie pełnej historii napraw oraz zarządzania zgłoszeniami.

Obsługa sieci dealerów

Z CRM 4Hero zarządzanie skomplikowaną siecią dealerów to nie problem. System umożliwia nadawanie poszczególnym grupom użytkowników w strukturze firmowej indywidualnych uprawnień FUTURITI 4Hero to system CRM przeznaczony do każdej wielkości firmy. Możliwość stworzenia rozbudowanej struktury organizacyjnej pozwala na sprawne i intuicyjne zarządzanie siecią dealerów poprzez nadawanie im odpowiednich uprawnień, posiadanie centralnego rejestru urządzeń, czy zarządzanie wspólną bazą klientów.

Możliwości FUTURITI 4Hero

Przyjazny organizer

Za jego pomocą zorganizujesz każdego dnia swoją pracę. W organizerze znajdują się wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym nigdy nie zapomnisz o ważnych sprawach.

Prognoza wyniku

CRM 4Hero pozwoli Ci na bieżąco sprawdzać i prognozować Twoje wyniki w oparciu o podejmowane działania.

Dzielenie się know-how

Wewnętrzna baza wiedzy pozwala każdemu użytkownikowi CRM 4Hero na dzielenie się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem, np. pod postacią podpowiedzi pojawiających się na każdym etapie sprzedaży.

Zwiększenie produktywności

Działając zgodnie z metodyką Getting Things Done jesteś w stanie skuteczniej wykonywać wszystkie swoje zadania. CRM 4Hero działa w oparciu o założenia GTD, dzięki czemu jesteś w stanie skutecznie planować pracę i wydajniej wykonywać wszystkie swoje obowiązki.

Kompletna wiedza o kliencie

CRM 4Hero gromadzi wszystkie informacje, maile, pliki przypisane do konkretnego klienta. Dzięki temu każdy z pracowników, który będzie się z nim kontaktował ma dostęp do wszystkich wcześniejszych ustaleń, na których może bazować.

Mobilność

W dobie coraz większej popularności pracy zdalnej, CRM 4Hero umożliwia dostęp do wszystkich zapisanych w nim informacji z poziomu komputera, tabletu lub smartfona. Dzięki temu bez względu na to, gdzie jesteś, jeśli masz dostęp do internetu możesz kontynuować swoją pracę.

Zwiększenie sprzedaży

CRM 4Hero ma realny wpływ na jakość sprzedaży. Budowany w oparciu o teorię CCS (CustomerCentric Selling) pozwala koncentrować się na realnych potrzebach klientów, dzięki czemu domknięcie sprzedaży staje się znacznie prostsze.

Budowanie motywacji

Jednym z najlepszych sposobów motywowania do dalszej pracy jest prezentowanie dotychczasowych jej wyników. Wbudowaliśmy taką funkcję w CRM 4Hero, dzięki czemu masz pewność, że Twoi pracownicy będą mogli na bieżąco sprawdzać efekty swojej pracy i jeszcze efektywniej działać z prowadzonymi projektami.

Integracja z Twoimi narzędziami

CRM 4Hero umożliwia integrację m.in. z narzędziami Google i popularnymi systemami ERP, dzięki czemu możesz przesyłać dwukierunkowo dane między wszystkimi rozwiązaniami, których używasz w firmie.

Galeria

 

Funkcjonalność FUTURITI 4Hero

Raporty i analizy:

  • lejki sprzedaży,
  • wskaźniki KPI,
  • generator raportów.

Narzędzia dla handlowca:

  • zarządzanie leadami,
  • generator leadów,
  • grupowanie kontrahentów,
  • import firm z plików Excell,
  • import danych firmy z GUS,
  • windykacja płatności.

Zwiększanie produktywności:

  • kalendarz,
  • wspólna baza plików,
  • obsługa poczty e-mail,
  • szybka wyszukiwarka,
  • zarządzanie kontaktami,
  • moduł zadań i projektów,
  • kontrola pracy grupowej,
  • edytor WYSIWYG dla szablonów, treści wiadomości i treści zadań.
  • dostęp online.

Konfiguracja:

  • konfigurowalny pulpit główny,
  • konfigurowalne widoki i tabele,
  • zarządzanie użytkownikami,
  • logo firmy w górnej belce,
  • dowolny kolor nagłówka,
  • edycja własnych pól,
  • procesy sprzedaży,
  • kluczowi gracze,
  • struktura firmy,
  • źródła leadów,
  • etapy zadań,
  • rodzaje zadań,
  • przyczyny fiaska.

Narzędzia dla serwisu:

  • rejestr urządzeń,
  • zarządzanie gwarancjami.

Integracje:

  • Comarch ERP Optima,
  • Comarch ERP XL,
  • Google Contacts,
  • pl.

Cennik

FUTURITI 4Hero dostępny jest w trzech przejrzystych planach:

Standard:

  • pełna funkcjonalność,
  • wsparcie przez e-mail,
  • gotowe integracje z systemami ERP,
  • 0,5 GB miejsca na dokumenty dla każdego użytkownika,
  • 30-dniowy bezpłatny okres testowy,
  • 49 zł netto / miesiąc dla każdego użytkownika (naliczanie roczne).

Premium:

  • pełna funkcjonalność,
  • wsparcie przez e-mail oraz telefoniczne,
  • gotowe integracje z systemami ERP,
  • 2 GB miejsca na dokumenty dla każdego użytkownika,
  • 30-dniowy bezpłatny okres testowy,
  • 69 zł netto / miesiąc dla każdego użytkownika (naliczanie roczne).

Enterprise:

  • pełna funkcjonalność,
  • wsparcie przez e-mail oraz telefoniczne,
  • gotowe integracje z systemami ERP,
  • 4 GB miejsca na dokumenty dla każdego użytkownika,
  • 30-dniowy bezpłatny okres testowy,
  • 109 zł netto / miesiąc dla każdego użytkownika (naliczanie roczne).